BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 12 Ogos 2009

KENANGAN KELUARGA BAHAGIAKU...

miqdam yg sentiasa berkopiah n serius walaupun pada hakikatnye hyper active...


peace... selamat menjamu selera bersam sepupu2 mu...
ukhti2 n mujahidah2 yg akan memartabatkan islam kelak...



peace... anak2 buahku yg selalu berebut untuk ambil gambar...


mesyuarat ahli lembaga pengarah keluarga....

bergelimpangan pas bace yassin n tahlil... lambat sgguh isyak nak masuk.. baik tido dulu...



khusyuk n tawadduk kakak2 ipar aku n opah aku... bace yasin...



anak2 buah aku... beria2 menyemak kami bace... lalai sikit tetinggal muka surat... hehehe...


abg2 aku... dah besar2 dah.. dulu time muda2 semuanyer kering2...


p/s: nak taw pejalanan majlis keluarga aku ni, sebenarnya bace dari bawah.. tersalah upload... first time la katekan.




2 comments:

BUJANG SUSAH berkata...

Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat..

Teruskan menulis.. dan semoga sejahtera sentiasa.
wassalam

siti soleha binti haji tummen berkata...

w`slm... salam ziarah juga dari sahabatmu...
insyaAllah... selagi boleh menaip leha akan terus menulis...
maaf kalau de kekurangan..
leha akan perbaiki dari semasa ke semasa..
insyaAllah...