BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 19 Januari 2009

AMPUNILAH YA ALLAH HAMBAMU YANG LEMAH INI....

Ya Allah Ya Tuhanku...

ampunilah aku Ya Allah atas kedaifan aku
ampunilah aku Ya Allah atas kelalaian aku
ampunilah aku Ya Allah atas segala dosaku
ampunilah aku Ya Allah atas segala maksiat yang aku lakukan
ampunilah aku Ya Allah atas segala-segalanya
aku bukan hambamu yang taat
aku bukan hambamu yang solehah
hanya yang ku pinta kini
kau jauhilah aku dari membuat dosa
kau jauhilah aku dari membuat dosa
kau jauhilah aku dari mencintai insan lebih dari cintamu
hanya mencintaimulah Ya Allah
adalah cintaku yang sejati dan kekal abadi...

Ya Allah Ya Tuhanku...

pernah suatu ketika dulu
aku mencintai sesorang lebih dari MU
aku alpa dengan cintanya
aku alpa dengan janji2 manisnya
aku leka dengan cintanya
tanpa aku sedari
hanya cintamu yang melebihi segalanya
hanya cintamu yang setia
segala janji2mu bukanlah dusta
cukuplah sekali Ya Allah
kau ujiku dengan cinta insan
aku amat berdosa Ya Allah...

Ya Allah Ya Tuhanku...

cinta insan yang aku harapkan
hancur musnah
hancur segalanya
aku sedih,aku murung
namun aku hanya mampu merancang
tapi kau Ya Allah yang menentukan
aku redha dengan takdirmu
aku juga percaya
setiap apa yang berlaku itu
pasti ada hikmah di sebaliknya
aku kini hanya mendambakan cintamu
ku bermohon padamu Ya Allah
janganlah kau bolak balikkan hatiku
setelah kau tetapkan hati ini
dan, jangan kau hadirkan dugaan
yang tak mampu aku hadapi
kau kuatkan imanku
kau jauhilah aku dari maksiat
kau jauhilah aku dari derhaka kepadamu...
kau perkenankanlah doa hambamu ini..
sesungguhnya kau lah yang Maha Pengampun dan Maha Mengasihi
amin.....

0 comments: