BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 11 September 2009

Hari Ini...

Ya Allah..
hari ni Kau uji hati aku lagi,
hati aku cepat benar terusik,
cepat benar salah sangka,
cepat benar buruk sangka..

Ya Allah..
aku mohon dari Mu ,
supaya hati ku penuh dengan sifat mahmudah,
tapi aku teruji dengan sifat mazmumah,
hati aku hari ni Jahat sgt..
bantulah aku...
aku tak mampu laluinya seorg diri,

Ya Allah...
hari ini hati dan perasaan ini,
ingin rase disayangi oleh selainMu,
hati ini rase sunyi,
walhal, aku tahu Kau ada,
hati aku rase sepi,
walhal Kau bersamaku setiap mase..
kenapa..kenapa dan kenapa..

Ya Allah...
aku mohon maaf,
atas segala keterlanjuran hatiku hari ini,
aku rase sgt bersalah...
hatiku patutnya hanya untukmu..
bantulah aku wahai Tuhan...
bantu aku serahkan hatiku utkmu...

Ya Allah...
kau tetapkan lah hatiku ini,
hanya Kau tempat ku merayu,
merintih, meratap dan mengadu,
serta kau jua tempatku dikala gembira..
janganlah kau bolak balikkan hati ini,
selepas kau tetap ia...
hanya padamu kehadapkan diri,
mohon keampunan,
atas segala kelalain, dan dosa2 ku..
ampunkan aku Tuhan,,,
ampunkan aku.....

0 comments: